یه هو...




عمر من قد نميدهد به سفرت بگو كوتاه بيايد!!!!!!!!!!!!!!!! ***************************** دردم این نیست که او عاشق نیست دردم این نیست که معشوق من از عشق تهی است دردم این است که با دیدن این سردیها من چرا دل بستم؟؟؟؟ *****************************

ஜღ♥ღஜدل شکستهஜღ♥ღஜ
دل نوشته های یک دل شکسته

 

بعضی آدمهــــــا یهـو میــان ...

یهـو زندگیـتـــــو قشنگ میکنن ...

یهـو میشن همــــــه ی دلخـوشیت ....

یهـو میشن دلیـل خنــــــده هات...

یهـو میشن دلیل نفس کشیــــدنت ...

بـعــــد همینجـوری یهـو میــــــرن ....

یهـو گنـــــــــــد میـزنن بـه آرزوهــــات ...

یهـو میشن دلیل همــــــــه ی غصــه هات و همـــــــه ی اشکات . .

یهـو میشن سبب بالا نیـــومدن نفسـت...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

nazanin
ساعت14:51---15 مهر 1390
سلام دوست عزیزم،مطالب و نوشته هات خیلی قشنگ و پاک و معصومانه و عاشقانه بود!!

خیلی حال کردم!!!!

به منم سری بزن،اگه مایل بودی بهم خبر بده تا لینکت کنم!

راستی لطفا تو نظ سنجی هم شرکت کن!!!

پاسخ:نازنین جان اگه باکس تبادل لینک رو پر کنی ممنون میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
.:: ::.




.

شارژ ایرانسل

فال حافظ