دوست دارم...




عمر من قد نميدهد به سفرت بگو كوتاه بيايد!!!!!!!!!!!!!!!! ***************************** دردم این نیست که او عاشق نیست دردم این نیست که معشوق من از عشق تهی است دردم این است که با دیدن این سردیها من چرا دل بستم؟؟؟؟ *****************************

ஜღ♥ღஜدل شکستهஜღ♥ღஜ
دل نوشته های یک دل شکسته

 

ازم پرسید به خاطر کسی زنده هستی؟؟

با این که دوست داشتم با تمام وجود داد بزن به خاطر تو

بهش گفتم به خاطر هیچ کس

ازم پرسید پس به خاطر چی زنده هستی؟؟

با این که دوست داشتم داد میزدم به خاطر تووو با یه بغض سنگین گفتم به خاطر هیچ چیز

ازش پرسیدم تو به خاطر چی زنده هستی؟؟

در حالی که اشک تو چشاش جمع شده بود گفت:

به خاطر کسی که به خاطر هیچ زنده ست

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
.:: ::.




.

شارژ ایرانسل

فال حافظ