بايد از نو شروع کرد




عمر من قد نميدهد به سفرت بگو كوتاه بيايد!!!!!!!!!!!!!!!! ***************************** دردم این نیست که او عاشق نیست دردم این نیست که معشوق من از عشق تهی است دردم این است که با دیدن این سردیها من چرا دل بستم؟؟؟؟ *****************************

ஜღ♥ღஜدل شکستهஜღ♥ღஜ
دل نوشته های یک دل شکسته
.بايد از نو شروع کرد
نویسنده : delshekaste در تاریخ : شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, و 1:33 | +

 رفتم نشستم کنارش گفتم :

براي چي نميري گلات رو بفروشي؟
گفت:بفروشم که چي؟ تا ديروز ميفروختم که با پولش ابجيمو ببرم دکتر ديشب حالش بد شد و مُرد
با گريه گفت:تو ميخواستي گل بخري؟
گفتم:بخرم که چي؟ تا ديروز ميخريدم براي نامزدم امروز فهميدم بايد فراموشش کنم...!
اشکاشو که پاک کرد, يه گل بهم داد با مردونگي گفت: بگير بايد از نو شروع کرد تو بدون عشقت,من بدون خواهرم....
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
.:: ::.




.

شارژ ایرانسل

فال حافظ