گوش میدی؟




عمر من قد نميدهد به سفرت بگو كوتاه بيايد!!!!!!!!!!!!!!!! ***************************** دردم این نیست که او عاشق نیست دردم این نیست که معشوق من از عشق تهی است دردم این است که با دیدن این سردیها من چرا دل بستم؟؟؟؟ *****************************

ஜღ♥ღஜدل شکستهஜღ♥ღஜ
دل نوشته های یک دل شکسته

 

بهت نمیگم دوست دارم,

ولی قسم میخورم که دوست دارم,

بهت نمیگم هر چی بخوای بهت میدم چون همه چیزم تویی.

نمیخوام که خوابتو ببینم چون خیال تو خوش تر از خوابه.

اگه یه روز چشات پر اشک شد دنبال شونه گشتی تا گریه کنی,

صدام کن ,قول میدم اشکات و پاک کنم و منم باهات گریه کنم.

اگه دنبال مجسمه ی سکوت گشتی تا سرش داد بزنی ,صدام کن

قول میدم ساکت بمونم.

اگه دنبال خرابی گشتی تا نفرتت و در اون دفن کنی صدام کن,قلبم تنها خرابیه وجود توست.

اگه یه روز صدات کردم که بهت نیاز دارم بهم نگو کجایی؟!

فقط یه لحظه چشمات و ببند و بهم فکر کن!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
.:: ::.




.

شارژ ایرانسل

فال حافظ