شکستم!!!




عمر من قد نميدهد به سفرت بگو كوتاه بيايد!!!!!!!!!!!!!!!! ***************************** دردم این نیست که او عاشق نیست دردم این نیست که معشوق من از عشق تهی است دردم این است که با دیدن این سردیها من چرا دل بستم؟؟؟؟ *****************************

ஜღ♥ღஜدل شکستهஜღ♥ღஜ
دل نوشته های یک دل شکسته

 

بی تـو تـرک برداشتـم

و بـه هـر بهـانه ای

دلـم می شکنـد

گاهی گـم می شـوم

پشت پنجره هــا

و سکـوتـم را

بغض می کنـم

تـا نشنونـد

صــدای شکستـنـم را ......

 

 



نظرات شما عزیزان:

مریـم
ساعت23:05---25 آبان 1390

يك شب خوب تو آسمـون،يك ستـاره چشمـك زنون،خنديد و گفت كنـارتم تا آخرش تـاپـاي جون،ستاره قشنگي بود،آروم و ناز و مهربون،ستاره شد عشـق منو منم شدم عـاشـق اون،اما زياد طول نكشيد،عشق من و ستاره جون،ماه اومد و ستاره رو دزديد و برد نامهربون،ستاره رفت،با رفتنش منم شدم بي هم زبون،حالا شبـا به ياد اون چشم ميدوزم به آسمـون،پس كي ميياي ستـاره جـون...؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
.:: ::.




.

شارژ ایرانسل

فال حافظ